Content marketing

Content marketing succes

Content marketing, succesvolle B2B organisaties met een specifiek kennisgebied kunnen eigenlijk niet meer zonder. Een goede online strategie inclusief content strategie en een passend content marketing plan leiden tot succesvolle leadgeneratie, hogere conversie en een beter cross sell percentage.

Het maken van goede branded content die in de verschillende kanalen ook als online content kan worden toegepast, is deel van de oplossing.

Content marketing resultaat

  • Gekwalificeerde leads
  • Hogere conversie
  • Hogere cross sell ratio
  • Meer inzicht in de doelgroep
  • Verhoging marketing efficiency
Content marketing voordelen
Resultaat

Een bestuurbaar marketing resultaat, over kanalen, campagnes en doelgroepen heen.
De content marketing betekenis voor uw organisatie is straks niet meer weg te denken.

Positionering

De positie in de markt wordt versterkt door het succes van de content marketeer.
Delen van kennis en ervaring via relevantie content versterkt uw positie als expert en creëert onderscheidend vermogen.

Conversie

De content betekenis voor een succesvolle conversie is erg hoog.
Aantrekkelijke content met de juiste inhoud converteert, of het gaat om clicks, downloads, adresgegevens of afspraken.

Loyaliteit

Het delen van kennis en ervaring met bestaande klanten versterkt de loyaliteit.
Want cross selling bij bestaande klanten levert meer op dan alleen geld.

Resultaat

Een bestuurbaar content marketing resultaat, over kanalen, campagnes en doelgroepen heen.
De content marketing betekenis voor uw organisatie is straks niet meer weg te denken.

Vesterking positionering

De positie in de markt wordt versterkt door het succes van de content marketeer.
Delen van kennis en ervaring via relevantie content versterkt uw positie als expert en creëert onderscheidend vermogen.

Conversie

De content betekenis voor een succesvolle conversie is erg hoog.
Aantrekkelijke content met de juiste inhoud converteert, of het gaat om clicks, downloads, adresgegevens of afspraken.

Loyaliteit

Het delen van kennis en ervaring met bestaande klanten versterkt de loyaliteit.
Want cross selling bij bestaande klanten levert meer op dan alleen geld.

Stappen voor succesvolle content creatie

Om uw verwachtingen omtrent de content te overtreffen, zetten we de volgende stappen:

  • Vaststellen informatiebehoefte doelgroepen
  • Vaststellen onderliggende thema’s
  • Vertalen thema’s naar converterende content
  • Keuze content kanalen
  • Keuze content verschijningsvormen
  • Outline van de inhoud opstellen
  • Realisatie van de inhoud
  • Opmaken van de content
  • Pixelperfect maken van de inhoud

Hierbij maken we gebruik van beschikbare huisstijl elementen, of creëren we een geheel nieuwe content stijl voor uw organisatie.

We passen de taakverdeling  aan de mogelijkheden van de organisatie aan qua beschikbare capaciteit en kennis.

Content marketing planning

Laatste nieuws

Google Ads
Google Ads update: uitgebreidere tekstadvertenties
Deze week presenteerde Google tijdens de jaarlijkse Marketing Keynote verschillende nieuwe functies omtrent Google Ads (voorheen AdWords). Hier liet Google weten dat het vanaf nu mogelijk is om een extra kop en beschrijvingsregel toe te voegen aan je advertising op Google.
Man op social media
Meer betrokkenheid op social media? Wij hebben 8 tips!
In ons vorige artikel heb je kunnen lezen welke kanalen op dit moment het populairst zijn onder de verschillende generaties. Hieruit bleek dat Facebook afgelopen halfjaar een daling heeft meegemaakt wat betreft het aantal actieve gebruikers en Instagram in een stijgende lijn zit. Maar hoe zorg je als bedrijf voor meer engagement bij de doelgroep op deze kanalen? Wij hebben 8 essentiële tips!

Fueld

Wilt u ook meer resultaat uit uw online marketing activiteiten?