Content marketing

Content marketing succes

Content marketing, succesvolle B2B organisaties met een specifiek kennisgebied kunnen eigenlijk niet meer zonder. Een goede online strategie inclusief content strategie en een passend content marketing plan leiden tot succesvolle leadgeneratie, hogere conversie en een beter cross sell percentage.

Het maken van goede branded content die in de verschillende kanalen ook als online content kan worden toegepast, is deel van de oplossing.

Content marketing resultaat

  • Gekwalificeerde leads
  • Hogere conversie
  • Hogere cross sell ratio
  • Meer inzicht in de doelgroep
  • Verhoging marketing efficiency
Content marketing voordelen
Resultaat

Een bestuurbaar marketing resultaat, over kanalen, campagnes en doelgroepen heen.
De content marketing betekenis voor uw organisatie is straks niet meer weg te denken.

Positionering

De positie in de markt wordt versterkt door het succes van de content marketeer.
Delen van kennis en ervaring via relevantie content versterkt uw positie als expert en creëert onderscheidend vermogen.

Conversie

De content betekenis voor een succesvolle conversie is erg hoog.
Aantrekkelijke content met de juiste inhoud converteert, of het gaat om clicks, downloads, adresgegevens of afspraken.

Loyaliteit

Het delen van kennis en ervaring met bestaande klanten versterkt de loyaliteit.
Want cross selling bij bestaande klanten levert meer op dan alleen geld.

Resultaat

Een bestuurbaar content marketing resultaat, over kanalen, campagnes en doelgroepen heen.
De content marketing betekenis voor uw organisatie is straks niet meer weg te denken.

Vesterking positionering

De positie in de markt wordt versterkt door het succes van de content marketeer.
Delen van kennis en ervaring via relevantie content versterkt uw positie als expert en creëert onderscheidend vermogen.

Conversie

De content betekenis voor een succesvolle conversie is erg hoog.
Aantrekkelijke content met de juiste inhoud converteert, of het gaat om clicks, downloads, adresgegevens of afspraken.

Loyaliteit

Het delen van kennis en ervaring met bestaande klanten versterkt de loyaliteit.
Want cross selling bij bestaande klanten levert meer op dan alleen geld.

Stappen voor succesvolle content creatie

Om uw verwachtingen omtrent de content te overtreffen, zetten we de volgende stappen:

  • Vaststellen informatiebehoefte doelgroepen
  • Vaststellen onderliggende thema’s
  • Vertalen thema’s naar converterende content
  • Keuze content kanalen
  • Keuze content verschijningsvormen
  • Outline van de inhoud opstellen
  • Realisatie van de inhoud
  • Opmaken van de content
  • Pixelperfect maken van de inhoud

Hierbij maken we gebruik van beschikbare huisstijl elementen, of creëren we een geheel nieuwe content stijl voor uw organisatie.

We passen de taakverdeling  aan de mogelijkheden van de organisatie aan qua beschikbare capaciteit en kennis.

Content marketing planning

Laatste nieuws

content marketing 2019 website
Dit zijn de content marketing trends voor 2019
Om voorbereid te zijn voor 2019 op het gebied van content marketing bieden wij je hier een aantal tips aan om killer content te creëren voor je website of social media. Voor content marketing is het van belang om de juiste content op het juiste moment aan de juiste mensen aan te bieden. In deze blog leggen we je uit hoe je dat het beste kunt doen.
5 tips contentstrategie
5 tips om je contentstrategie te verbeteren
Om ervoor te zorgen dat je de beste content inzet voor jouw bedrijf, bestaan er een aantal contentstrategieën. Contentstrategieën kunnen ervoor zorgen dat je content beter gelezen wordt. De strategieën voor het maken van content zijn altijd in ontwikkeling. Maar wat zijn deze ontwikkelingen? We geven je 5 tips die je kunt toepassen in je contentstrategie.

Fueld

Wilt u ook meer resultaat uit uw online marketing activiteiten?