Cross sell campagne

Cross sell campagne opstellen

Wilt u meer uit uw bestaande klanten halen, maar onvoldoende tijd op dat op een goede manier te doen? Dan kunt u samen met Fueld een cross sell campagne opzetten en door ons te laten uitvoeren. De campagne bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Selecteren klantgroep

Op basis van nog vast te stellen selectiecriteria wordt één klantgroep vastgesteld. Met daarbij de diensten of producten die bij deze klantgroep passen.

  • Vaststellen business issues

We stellen business issues vast die bij deze klantgroep spelen en beoogde diensten of producten die onder de aandacht gebracht kunnen worden. Door aan te haken bij de problematiek van de klant, wordt zijn koopproces beïnvloedt.

  • Input content

Op basis van business issues en profiel van de klantgroep wordt de te gebruiken content gekozen. Soms is dat bestaande content, soms is er nieuwe content nodig. Ook stellen we zoekwoorden vast.

  • Inrichten content kanalen

We richten de kanalen in die voor de klantgroep het meest geschikt zijn. Indien een kanaal reeds ingericht is, bepalen we in hoeverre een verbeterslag nodig is.

  • Uitvoeren campagne

Gedurende een periode van 4 weken voeren we de campagne voor u uit.

  • Monitoren resultaten

Gedurende de campagne monitoren we de resultaten. Aan het einde van de periode krijgt u een totaaloverzicht van de resultaten.

De kosten voor deze cross sell campagne van 4 weken bedragen € 2.695,- excl. BTW. Na het aanvragen van de campagne nemen wij snel contact met u op om de details te bespreken.

Vraag aan

Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens, lees je in ons privacystatement.

Cross sell campagne opstellen

Wilt u meer uit uw bestaande klanten halen, maar onvoldoende tijd op dat op een goede manier te doen? Dan kunt u samen met Fueld een cross sell campagne opzetten en door ons te laten uitvoeren. De campagne bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Selecteren klantgroep

Op basis van nog vast te stellen selectiecriteria wordt één klantgroep vastgesteld. Met daarbij de diensten of producten die bij deze klantgroep passen.

  • Vaststellen business issues

We stellen business issues vast die bij deze klantgroep spelen en beoogde diensten of producten die onder de aandacht gebracht kunnen worden. Door aan te haken bij de problematiek van de klant, wordt zijn koopproces beïnvloedt.

  • Input content

Op basis van business issues en profiel van de klantgroep wordt de te gebruiken content gekozen. Soms is dat bestaande content, soms is er nieuwe content nodig. Ook stellen we zoekwoorden vast.

  • Inrichten content kanalen

We richten de kanalen in die voor de klantgroep het meest geschikt zijn. Indien een kanaal reeds ingericht is, bepalen we in hoeverre een verbeterslag nodig is.

  • Uitvoeren campagne

Gedurende een periode van 4 weken voeren we de campagne voor u uit.

  • Monitoren resultaten

Gedurende de campagne monitoren we de resultaten. Aan het einde van de periode krijgt u een totaaloverzicht van de resultaten.

De kosten voor deze cross sell campagne van 4 weken bedragen € 2.695,- exclusief BTW. U kunt de cross sell campagne hier aanvragen en dan nemen wij snel contact met u op om de details te bespreken.

Vraag aan

Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens, lees je in ons privacystatement.