Wij van Fueld helpen je graag met
Online strategie

De basis: de online marketing strategie

In de online marketing strategie worden de doelstellingen, KPI’s randvoorwaarden en keuzes vastgesteld die te maken hebben met doelgroepen, persona’s kanalen, toegevoegde waarde, content en conversie. De online strategie is een essentieel onderdeel van het online succes: zonder strategie geen structuur en geen mogelijkheid om te sturen! 

advertising

Advertising

Door middel van digitale advertenties raakt je ICT-organisatie bekend bij jouw doelgroep en verhoog je de conversie naar gekwalificeerde leads.
Read more
Content laten maken laptop met iconen

Contentcreatie

Kwalitatieve content informeert en overtuigt jouw doelgroep van jouw diensten en is een belangrijke voorwaarde voor de vindbaarheid van je website.
Lees meer
IP tracking locatie bedrijven websitebezoek

IP-tracking

IP tracking herkent bezoekende organisaties op de website en hun gedrag. Dit maakt leadkwalificatie en beïnvloeding van het gedrag mogelijk .
Lees meer

Wil je weten hoe het gesteld is met jouw online basis?

Dan doen we graag een digital assesment voor je, waarbij de conditie van je website, je online/social aanwezigheid en een content scan worden uitgevoerd.

Marketing automatiseren grafieken opbrengst

Marketing automation

Via marketing automation wordt jouw doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt en worden conversies meetbaar verbeterd.
Lees meer
Social media marketing op deze platformen

Social media marketing

Social media biedt additionele kanalen om de zichtbaarheid in en bereik van de doelgroep te versterken door relevante content en interessante berichten.
Lees meer
Web site optimaliseren zo werkt het

Website optimalisatie

Een geoptimaliseerde website is aantrekkelijk. Een gedegen zoekwoordenonderzoek en website-analyse zijn basis.
Lees meer

Wil jij weten hoe wij jou kunnen helpen?