HubSpot Solution All in one Marketing & CRM platform LEES MEER

Wat is HubSpot

HubSpot is hét platform dat online marketing en CRM combineert. De integratie van de online kanalen, de website en de content geven enorme mogelijkheden om op basis van het gedrag van de ander waarde toe te voegen en op de juiste momenten contact te zoeken. De sales en marketing afdeling hebben nog nooit zo goed met elkaar kunnen samenwerken! 

Fueld is met haar uitgebreide CRM achtergrond de beste partner om het CRM en online proces te combineren.

Wat is Hubspot

HubSpot is hét platform dat online marketing en CRM combineert. De integratie van de online kanalen, de website en de content geven enorme mogelijkheden om op basis van het gedrag van de ander waarde toe te voegen en op de juiste momenten contact te zoeken. De sales en marketing afdeling hebben nog nooit zo goed met elkaar kunnen samenwerken! 

Fueld is met haar uitgebreide CRM achtergrond de beste partner om het CRM en online proces te combineren.

Waarom HubSpot solution?

HubSpot maakt een optimale samenwerking tussen marketing en sales mogelijk. Vanuit de klant gezien zijn dit gewoon twee fasen van hetzelfde koopproces. Met name hierdoor is er een grote behoefte om een platform te gebruiken waarin zowel het marketing als het salesproces geïntegreerd zijn en waarbij de customer journey zowel online als offline centraal staat. 

HubSpot werkt volgens de inbound marketing methode. Omdat outbound leads 49% meer kosten dan inbound leads, zorgt HubSpot voor grote voordelen als het gaat om leadgeneratie en cross selling. Alle contactmomenten in de customer journey kunnen worden gebruikt als aanleiding om op het juiste moment contact te zoeken en leads te laten doorgroeien naar tevreden klanten. 

Door de vele mogelijkheden om stappen te automatiseren, wordt efficiënt en effectief werken een gewoonte.  Meer weten over de voordelen van het gebruik van HubSpot? Lees hier de 36 redenen waarom slimme ondernemers HubSpot gebruiken 

Wil jij weten hoe wij jou kunnen helpen?

HubSpot modules

Allereerst biedt HubSpot een gratis CRM tool. Hiermee kun  je alle gegevens, contactmomenten en informatie van je klanten opslaan. Ook zijn taken en activiteiten makkelijk te bedienen. Afhankelijk van de processen die ondersteund moeten worden biedt HubSpot ook marketing, sales, service en CMS modules.

hubspot-marketing-hub

Marketing Hub

De HubSpot Marketing Hub ondersteunt de content marketing, en marketing automation processen. Hiermee bereik je de doelgroep op een gerichte en efficiënte manier en zorgt voor een relevante groei van je website verkeer. Dat vertaalt zich in meer leads, een betere ranking in de zoekmachines en gerichte mogelijkheden om leads te kwalificeren en op te volgen. Om meer leads te genereren biedt HubSpot informatie en tools voor onder andere landing pagina’s, marketing automatisering, analyses, en calls-to-action. De basis onderdelen van deze software zijn gratis te gebruiken maar de meeste organisaties die echt hun voordeel willen halen uit de integratie van online, gebruiken het professional abonnement.
Hubspot-Sales-hub

Sales Hub

Door inzet van de Sales Hub worden de verschillende fasen van het koopproces ondersteund. Hierdoor weet je exact waar de potentiële klant zich in zijn customer journey bevindt. Dat biedt de mogelijkheid om het koopproces met gepersonaliseerde content te ondersteunen. De Sales Hub biedt functionaliteit zoals automatische mailtjes, geautomatiseerde opvolging op basis van gedrag, het integreren van persoonlijke video’s in de mailcontacten en de mogelijkheid tot live-chat. En uiteraard wordt de opportunity pipeline ook in de Sales Hub opgebouwd!
Zo kun je de lopende deals monitoren, afspraken en taken inplannen en je dagelijkse sales activiteiten standaardiseren.
Hubspot-service-hub

Service Hub

Mensen zijn minder geduldig en willen zo weinig mogelijk tijd besteden met de klantenservice. Daarom is het van belang om een uitstekend service proces te hebben. De HubSpot Service Hub zorgt ervoor dat alle klantinformatie die uit de service processen naar voren komt, eenvoudig en overzichtelijk blijft. Zo krijg je niet alleen inzicht in de gebruikte producten en diensten, maar ook in de vragen en eventuele klachten die er spelen. Het slimme ticketing systeem zorgt voor een gestructureerde manier om klantvragen op te lossen en af te handelen.

Zodat ook vanuit service perspectief de klant centraal blijft staan.

Download 36 redenen waarom marketeers zo enthousiast zijn over HubSpot

36-reasons-Hubspot2

Namens onze tevreden klanten