Whitepaper

LinkedIn 2.0 gebruiken in uw marketing campagnes

Met kwalitatief hoogstaande content kan het gewenste resultaat soms uitblijven. Een veelvoorkomende reden is dat de gewenste doelgroep niet wordt bereikt. Met de nieuwe features van LinkedIn krijgt u de mogelijkheid om deze doelgroep wél te bereiken. In dit whitepaper gaan we in op de nieuwe ontwikkelingen van LinkedIn zodat u deze kunt toepassen in uw marketingcampagne.

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Specifieke targeting
  • Gerichte content door demografische inzichten
  • Meetbaarheid van de resultaten
  • Eenvoudig leadinformatie genereren
LinkedIn 2.0 cover afbeelding
Content marketing trends

Met kwalitatief hoogstaande content kan het gewenste resultaat soms uitblijven. Een veelvoorkomende reden is dat de gewenste doelgroep niet wordt bereikt. Met de nieuwe features van LinkedIn krijgt u de mogelijkheid om deze doelgroep wél te bereiken. In dit whitepaper gaan we in op de nieuwe ontwikkelingen van LinkedIn zodat u deze kunt toepassen in uw marketingcampagne.

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Specifieke targeting
  • Gerichte content door demografische inzichten
  • Meetbaarheid van de resultaten
  • Eenvoudig leadinformatie genereren
Download nu