Brisk ICT
Hoe Fueld Brisk ICT heeft ontzorgd op marketing gebied
ALLES WERKT SAMEN
Brisk ICT is een gerenommeerde leverancier van kantoorautomatisering op basis van Windows en Apple oplossingen, waarbij deze oplossingen ook op een professionele manier beheerd worden. Daarnaast is Brisk ICT Authorised Apple reseller voor de zakelijke markt in het noorden van Nederland. Voor de klanten van Brisk ICT betekent dit dat zij zowel Apple apparatuur kunnen aanschaffen, als ook gedegen service te krijgen van ervaren Apple technici om de aanschaf succesvol te installeren en te integreren in de organisatie.
DE VRAAG VAN BRISK ICT AAN FUELD
Brisk ICT heeft ons gevraagd om de verantwoordelijkheid van de marketing communicatie met de bestaande klanten en potentiële klanten in het noorden van Nederland op ons te nemen. We hebben de website, de webshop, de nieuwsbrieven, de content maar ook de evenementen en de social kanalen op ons genomen. Daarnaast heeft Brisk ICT ons gevraagd om elke twee weken onderdeel te zijn van het verkoopoverleg om de samenwerking tussen marketing en sales te versterken.
WERKWIJZE
De website hebben we zo opgezet dat deze veel kennis en contactmogelijkheden aan de bezoeker biedt en hij linkt door naar de webshop van Brisk ICT. De nieuwsbrief biedt inhoudelijke informatie over de ontwikkelingen van kantoorautomatisering. Daarnaast worden er gerichte evenementen georganiseerd waar het relatienetwerk en de bestaande klanten voor worden uitgenodigd. De tool SalesFeed zetten we in om vast te stellen wat het klantgedrag op de website is, welke potentiële klanten de website bezoeken en wat hier hun interesse is.
OOK MARKETINGKENNIS INHUREN?
Neem nog vandaag met ons contact op om te kijken wat de mogelijkheden zijn!
RESULTAAT
Brisk ICT heeft de zekerheid en de flexibiliteit van ons als externe marketingafdeling. Hierdoor kunnen de medewerkers hun tijd maximaal aan klanten besteden. In alle marketingactiviteiten houden we de branding van Brisk ICT aan, waardoor alle marketingactiviteiten duidelijk herkenbaar Brisk ICT zijn. Door de hoge naamsbekendheid in het noorden in combinatie met onze marketingactiviteiten, is er jaarlijks een nieuwe stroom aan klanten. De klanten krijgen zinvolle informatie, waar wij een concrete call to action aan koppelen. Door onze inzet verbetert de cross sell en upsell ratio’s met 5% tot 15%.
Het outsourcen van de marketingactiviteiten is een goede zet geweest en heeft onze positie in Noord-Nederland enorm versterkt en onze groei geborgd. Fueld is echt een onderdeel van ons team!Harry Bos, verkoopmanager