Social media marketing

Social media marketing voor B2B bedrijven

U wilt wel maar weet niet hoe u de social media mogelijkheden moet inzetten om uw concurrentie positie te versterken. Fueld helpt u met:

  • Het vaststellen van de te bereiken doelen
  • Keuze en inrichting van de best passende social media tools
  • Het plannen en plaatsen van posts
  • Het reageren op social media posts van derden
  • Social media monitoring
  • Het meetbaar maken van de resultaten van social media marketing inspanning

Zodat

U in staat bent om de social media mogelijkheden in te zetten in uw marketing kanalen, zonder dat u hier veel capaciteit voor nodig heeft. Een gedegen social media marketing plan én professionele uitvoering geven positieve zichtbaarheid bij de doelgroep.

Voordelen uitbesteden social media marketing
Vergroten bereik

Door het uitbesteden van uw social media marketing activiteiten zorgt u voor additionele marketing power. En daarmee voor het met zekerheid vergroten van uw marketing bereik met bijbehorend succes.

Up to date kennis

Social media marketing ontwikkelt zich in razend tempo. Bijblijven is de grote uitdaging. Door externe social media kennis in te zetten weet u zeker dat u voorop blijft lopen.

Flexibiliteit

Inzet van externe social media capaciteit en expertise vergroot de flexibiliteit van uw marketing organisatie. En geeft daarmee extra mogelijkheden tot succesvolle focus op de prioriteiten.

Monitoring

Social media monitoring en het inzichtelijk maken van de resultaten, zijn onderdeel van social media marketing. Niet elke marketeer heeft de benodigde kennis en affiniteit. Inhuur is de oplossing!

Vergroten bereik

Door het uitbesteden van uw social media marketing activiteiten zorgt u voor additionele marketing power. En daarmee voor het met zekerheid vergroten van uw marketing bereik met bijbehorend succes.

Up to date kennis

Social media marketing ontwikkelt zich in razend tempo. Bijblijven is de grote uitdaging. Door externe social media kennis in te zetten weet u zeker dat u voorop blijft lopen.

Flexibiliteit

Inzet van externe social media capaciteit en expertise vergroot de flexibiliteit van uw marketing organisatie. En geeft daarmee extra mogelijkheden tot succesvolle focus op de prioriteiten.

Monitoring

Social media monitoring en het inzichtelijk maken van de resultaten, zijn onderdeel van social media marketing. Niet elke marketeer heeft de benodigde kennis en affiniteit. Inhuur is de oplossing!

Social media succes voor B2B

Social media plan levert succes. Een goede inzet van social media is voor veel B2B bedrijven een wens, maar nog geen structureel succes. Daarom is het kiezen van structuur door een goed social media plan een belangrijke succesfactor. De belangrijkste drie resultaten van het niet hebben van een social media marketing plan zijn:

  • Iedereen doet het beste wat hij/zij kan bedenken en daarmee is er geen focus. De reden hiervoor is dat er geen social media strategie is vastgesteld
  • Het is niet duidelijk in hoeverre de inzet van social media marketing succesvol is omdat er vooraf geen doelen zijn vastgesteld
  • Er kan onvoldoende worden bijgestuurd omdat er onvoldoende gebruik wordt gemaakt van monitoring en resultaat analyse
sfeerbeeld van social media marketing

Laatste nieuws

Facebook advertentie regels
Facebook advertentie: wat zijn de regels?
Facebook is een van de grootste social mediakanalen die ingezet wordt door bedrijven en organisaties voor marketingdoeleinden. Met de nieuwe updates van Facebook is het lastig om als bedrijf een groot organisch bereik te ontwikkelen, vandaar dat adverteren een grote rol speelt! Facebook zet natuurlijk niet zomaar iedere advertentie online, dit betekent dan ook dat er een keuring plaatsvindt voordat je advertentie online komt. Maar waarom wordt je advertentie afgekeurd?
Instagram algoritme update
Het nieuwe algoritme van Instagram
Begin dit jaar heeft Instagram aanpassingen in het algoritme doorgevoerd. Na de update van 2016 gaven gebruikers al gauw aan niet tevreden te zijn. Met de ingang van de nieuwe update is er naar de gebruikers geluisterd, de tijdlijn zal weer op chronologische volgorde getoond worden. Op 4 juni werd bekend dat er een nieuw algoritme uitrolt. En met dat het algoritme bekend is gemaakt, heeft Instagram een toelichting gegeven over de werking van het algoritme.

Fueld

Wilt u ook meer resultaat uit uw online marketing activiteiten?