Whitepapers

Content marketing

De content marketing betekenis in de marketing mix wordt steeds groter. Dat komt omdat continu wordt gezocht naar kennis en informatie. Daarnaast wordt er steeds meer waarde gehecht aan de (online) mening van anderen. Het delen van branded content van anderen, geeft ook een bepaalde mening weer. En dan komt meteen de vraag op: “wat is relevante content”?

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Wat is content marketing?
  • Wat is (goede) content en hoe creëer je dit?
  • Hoe ga je campagnematig te werk met contentpilaren?
  • Uit welke vier fases bestaat het content marketing proces?

LinkedIn 2.0 gebruiken in uw marketing campagnes

Met kwalitatief hoogstaande content kan het gewenste resultaat soms uitblijven. Een veelvoorkomende reden is dat de gewenste doelgroep niet wordt bereikt. Met de nieuwe features van LinkedIn krijgt u de mogelijkheid om deze doelgroep wél te bereiken. In dit whitepaper gaan we in op de nieuwe ontwikkelingen van LinkedIn zodat u deze kunt toepassen in uw marketingcampagne.

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Specifieke targeting
  • Gerichte content door demografische inzichten
  • Meetbaarheid van de resultaten
  • Eenvoudig leadinformatie genereren

Content marketing trends

Het aantal organisaties dat succesvolle resultaten boekt met content marketing, is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Hierdoor neemt ook de hoeveelheid content die gepubliceerd wordt toe, waarbij de kwaliteit van de content sterk verschilt. Het is dan ook interessant om de nieuwe ontwikkelingen te volgen op het gebied van content marketing, zodat u tips krijgt hoe nieuwe ontwikkelingen ingezet worden om op te vallen tussen de overload aan content.

Deze trends voor 2017 komen aan bod:

  • Het toenemend belang van voor mobiel geoptimaliseerde content
  • De groei van video
  • Een toename van native advertising
  • E-mail blijft belangrijk, marketing automation neemt toe
  • Meer aandacht voor content marketing strategie

9 redenen waarom u wilt weten wie uw website bezoekt

Het aanbod van content blijft groeien en om als organisatie onderscheidend te blijven, wordt steeds moeilijker. Inzicht in wie uw websitebezoeker is en wat hun gedrag op uw site is, kan helpen bij het aanbieden van gerichte, relevante content. In dit whitepaper lichten we de 9 voordelen toe die de inzichten in websitebezoekers en hun gedrag met zich mee brengt.

Onder andere de volgende voordelen komen aan bod:

  • Het voordeel van inzicht in gedrag
  • Het voordeel van warme acquisitie
  • Het voordeel van inzicht in de doelgroep
  • Het voordeel van inspelen op de content behoefte

LinkedIn Advertising vs. Google AdWords

Er zijn de laatste jaren veel advertentiemogelijkheden bijgekomen. Hoe bepaalt u welk content marketing kanaal voor uw organisatie en voor een specifieke doelgroep de beste optie is?  In dit whitepaper behandelen we de twee advertentiekanalen die voor B2B-organisaties het meest geschikt zijn: Google AdWords en LinkedIn Advertising.

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Waarom zou u moeten adverteren?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van Google AdWords?
  • Wat zijn de voor- en nadelen van LinkedIn Advertising?
  • Wat zijn de verschillen tussen beide advertentiekanalen?

In 6 stappen een succesvolle LinkedIn advertentie

Online marketing is inmiddels een marketing aanpak waar steeds meer organisaties mee bezig zijn. Maar hoe bereik en interesseer je de doelgroep in een B2B omgeving? Met LinkedIn Advertising kunnen ook diegenen bereikt worden waar nu nog geen directe relatie mee bestaat. In dit whitepaper gaan we in op de mogelijkheden die LinkedIn Advertising te bieden heeft voor B2B-organisaties.

In dit whitepaper komt aan bod:

  • Wat is LinkedIn Advertising
  • De voor- en nadelen van LinkedIn Advertising
  • 6 stappen voor een succesvolle advertentie
  • Tips en adviezen voor een goede advertentie

Advocatuur: ken uw websitebezoeker

Uw website bezoeker kan een potentiële cliënt zijn. U wilt zijn keuze voor een advocaten kantoor dan waarschijnlijk graag beïnvloeden. Zodat u als advocaat de voorkeur krijgt om de cliënt te vertegenwoordigen. Om dit te realiseren kunt u gebruik maken van een IP marketing tool. Een goed voorbeeld hiervan is het product SalesFeed. Dit is een online tool dat inzicht geeft in uw websitebezoekers en hun gedrag op uw website. Zodat u hun gedrag én hun keuze kunt beïnvloeden.

In dit whitepaper komen onder andere de volgende onderdelen aan bod:

  • Het voordeel van inzicht in het gedrag
  • Het voordeel van kennis van het gedrag van uw doelgroep
  • Het voordeel van hogere web- conversies
  • Het voordeel van beter inzicht in de resultaten van uw marketing