Wil jij een frisse, succesvolle en gestructureerde
online marketing strategie opstellen die voor
online marketing succes zorgt?
Een structurele aanpak specifiek afgestemd
op jouw doelstellingen als ICT-bedrijf?
Samen met Fueld, dé online marketing expert
voor de ICT-branche, gaat dat zeker lukken!
Online strategie LEES MEER

Online marketing strategie voor ICT bedrijven

Jouw online (marketing) strategie is het fundament voor alle online marketing activiteiten. Welke doelstellingen heb je en welke doelgroepen wil je bedienen? Op welke buying personas richt je je, en welke behoefte hebben ze gedurende het koopproces? Welke value proposition zet je in gedurende het koopproces? Deze vragen zijn bepalend voor de online campagnes, de kanalen, de content en advertising die je kunt organiseren. Om online kennis te delen in begrijpelijke taal, één waarde toe te voegen zodat de (potentiële) klanten ook daadwerkelijk klant worden en blijven. Met aandacht voor de ‘features en benefits’ van jouw ICT-oplossingen.

Online marketing strategie in de
'1,5 meter economie'

Nieuwe tijden vragen om nieuwe oplossingen. Nu we in de 1,5 meter economie werken, moeten ook ICT bedrijven schakelen om het marketing en verkoopproces met nieuwe kanalen en middelen in te richten. En om in detail te kijken naar allocatie van capaciteit, de beschikbaarheid van kennis, de kosten en naar eventuele risico’s.

 We definiëren gezamenlijk de online marketing strategie op basis van een aantal stappen die digitaal en in workshop vorm worden doorlopen. Een strategie die het bestaande met het nieuwe verbindt. Nieuwe mogelijkheden creëren, flexibiliteit en gericht zijn op resultaat.

Het Marketing as a Solution concept is bij uitstek geschikt om de stap naar de 1,5 meter economie snel te maken. Zodat je voorop blijft lopen in de economisch uitdagende tijden die er aan komen.

Lees meer over alle onderdelen van een online marketing strategie

Onze andere online marketing diensten

advertising

Advertising

Door middel van digitale advertenties raakt je ICT-organisatie bekend bij jouw doelgroep en verhoog je de conversie naar gekwalificeerde leads.
Lees meer
Content-creation

Contentcreatie

Kwalitatieve content informeert en overtuigt jouw doelgroep van jouw diensten en is een belangrijke voorwaarde voor de vindbaarheid van je website.
Lees meer
IP-tracking3

IP-tracking

IP tracking herkent bezoekende organisaties op de website en hun gedrag. Dit maakt leadkwalificatie en beïnvloeding van het gedrag mogelijk .
Lees meer
Marketing-automation-2

Marketing automation

Via marketing automation wordt jouw doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt en worden conversies meetbaar verbeterd.
Lees meer
Social-media

Social media marketing

Social media biedt additionele kanalen om de zichtbaarheid in en bereik van de doelgroep te versterken door relevante content en interessante berichten.
Lees meer
Website-optimization

Website optimalisatie

Een geoptimaliseerde website is aantrekkelijk. Een gedegen zoekwoordenonderzoek en website-analyse zijn basis.
Lees meer

Mis niets op het gebied van digital marketing!

  • Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens, lees je in ons privacystatement.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Ook deze bedrijven zijn klant