Blog
Marketing subsidie
20 okt: Marketing subsidie
Marketing is vaak een sluitpost op het budget van veel MKB organisaties in de B2B sfeer. Terwijl de ontwikkelingen in het marketing vak erg hard gaan, denk aan de online marketing mogelijkheden via social media, marketing automation en retargeting.
man achter laptop met een slot
18 okt: HTTPS: goed voor uw SEO website optimalisatie
Een aantal jaren geleden is aangekondigd dat Google voorrang zou gaan geven aan websites die een beveiligde HTTPS-verbinding hebben. Echter zijn er nog veel websites waarbij dit niet wordt toegepast. Wat houdt HTTPS eigenlijk in en waarom is het belangrijk voor website optimalisatie?
Linkedin op computer en telefoon
11 okt: Social media marketing: werken met LinkedIn Advertising
In ons whitepaper beschrijven we hoe LinkedIn op een strategische manier ingezet kan worden op het gebied van social media marketing. Aan het einde van het whitepaper beschrijven we hoe de resultaten meetbaar gemaakt kunnen worden. Dit kan door middel van LinkedIn Campaign Manager. Hoe gebruik je deze social media tool? Hoe kun je betere resultaten behalen door middel van deze tool?
digitale marketing en computer
06 okt: Ontwikkelingen in de digitale marketing: waar staan we nu?
De digitale marketing wereld is heel volwassen. Experts hebben op het gebied van digitale marketing 15 jaar lang ervaring. Er is veel data beschikbaar om terug te kijken naar eventuele veranderingen en ontwikkelingen. De concurrentie en consumenten hebben steeds meer technologie tot hun beschikking. Maar waar staan we tegenwoordig op het gebied van ontwikkelingen in de digitale marketing wereld?
telefoon en computer met linkedin en koffie
28 sep: De acht nieuwste ontwikkelingen van LinkedIn
LinkedIn heeft afgelopen zomer een aantal nieuwe ontwikkelingen doorgevoerd. Waarschijnlijk bent u er al een paar tegen gekomen, maar hier hebben we de ontwikkelingen grotendeels opgesomd. Lees hier de acht ontwikkelingen zodat u weer helemaal op de hoogte bent van de nieuwste features van LinkedIn.
Blog Is uw website al mobielvriendelijk?
20 sep: Is uw website al mobielvriendelijk?
In de afgelopen jaren worden er steeds meer websites bezocht vanaf de mobiele telefoon. Elk jaar groeit het aantal mobiele gebruikers. Hierdoor stijgt de vraag naar gebruiksvriendelijke mobiele websites. Google heeft hier op ingespeeld door middel van het aankondigen van de Mobile-first Index. Er zijn veel bedrijven die zich niet bezig houden met gebruiksvriendelijke mobiele websites, terwijl dit wel heel belangrijk is. Maar wat is een gebruiksvriendelijke mobiele website?
Twee handen wijzen naar resultaten cross selling
13 sep: Cross selling is van groot belang
In elke commerciƫle organisatie is het vergroten van omzet en winst een belangrijk aandachtspunt. Net zo groot als het verhogen van de klanttevredendheid. Maar het vergroten van omzet en winst zou niet alleen voorbehouden moeten zijn aan new business. Dit moet gedragen worden door zowel new business als door bestaande klanten. En de salesorganisatie zou daar dan ook op aangestuurd moeten worden. Een effectieve manier is door het toepassen van cross sell campagnes.
LinkedIn profiel volgens de richtlijnen
08 sep: LinkedIn profiel: de richtlijnen
Na het toelichten van de nieuwe mogelijkheden van LinkedIn Advertising in het onlangs gepubliceerde whitepaper, leek het ons een goed moment om de belangrijkste specificaties van LinkedIn op een rij te zetten. Denk hierbij aan de basis, zoals bijvoorbeeld het juiste aantal karakters in een tekst. In het overzichtelijke infographic, die Frankwatching onlangs online heeft gezet, zijn er drie veelgebruikte onderdelen van LinkedIn onder de aandacht gebracht namelijk; het persoonlijke profiel, de blogfunctie en de bedrijfspagina.
Blog Linkedin campagne leads genereren
07 sep: LinkedIn campagne: leads genereren
Gegevens van leads verkrijgen gaat doorgaans middels het invullen van een contactformulier. Voor een overgroot deel van uw bezoekers is dit een reden om af te haken. LinkedIn komt daarom met een nieuwe tool, Lead Gen Formulieren. Verlaagt deze tool de drempel voor bezoekers om hun gegevens achter te laten?