Blog
Samenwerken
13 jul: Backlinks vanuit de juiste websites en pagina’s
Zoals je wellicht in ons vorig artikel hebt kunnen lezen is het van belang dat links worden opgebouwd vanuit inhoudelijke content, anders kan de website een penalty ontvangen die gericht is op de vindbaarheid. Maar waar moet je nog meer opletten bij het realiseren van backlinks? Wij hebben 4 belangrijke aandachtspunten op een rij gezet.
Facebook advertentie regels
10 jul: Facebook advertentie: wat zijn de regels?
Facebook is een van de grootste social mediakanalen die ingezet wordt door bedrijven en organisaties voor marketingdoeleinden. Met de nieuwe updates van Facebook is het lastig om als bedrijf een groot organisch bereik te ontwikkelen, vandaar dat adverteren een grote rol speelt! Facebook zet natuurlijk niet zomaar iedere advertentie online, dit betekent dan ook dat er een keuring plaatsvindt voordat je advertentie online komt. Maar waarom wordt je advertentie afgekeurd?
Ankerteksten
10 jul: Relevante ankerteksten: waar moet je opletten?
Nu je wellicht onze vorige artikelen over linkbuilding hebt gelezen, wil je natuurlijk graag aan de slag met de backlinks. Bij een backlink hoort een ankertekst. De ankertekst is de tekst die de link naar jouw website ondersteund. Google neemt de ankerteksten mee in de beoordeling van de relevantie van je website voor een zoekopdracht.
Computer op bureau
06 jul: Backlink plaatsing: 4 dont’s voor je vindbaarheid
De afgelopen jaren is Google relevantie en inhoud steeds belangrijker gaan vinden. Zodra Google het idee krijgt dat er backlinks worden opgebouwd vanuit marketingperspectief, dan kan de website een penalty ontvangen die betrekking heeft op de vindbaarheid. Wij hebben 4 belangrijke aspecten op een rij gezet waar de vindbaarheid in de zoekresultaten negatief beinvloed kan worden.
Backlinks
03 jul: Backlinks: zorg voor betrouwbare websites
Zoals je wellicht in onze vorige artikel hebt kunnen lezen is één van de belangrijkste aspecten dat een backlink met relevante content wordt geplaatst. Daarnaast is de betrouwbaarheid van desbetreffende website ook van belang. In dit artikel leggen wij uit hoe je de betrouwbaarheid en spamscore van een website kan berekenen.  
Backlinks
28 jun: Linkbuilding: actualiteit van backlinks
Actualiteit en relevantie is een belangrijk aspect als het gaat om het plaatsen van een backlink. Daarnaast wordt relevante content gewaardeerd door Google, waardoor de vindbaarheid van je website wordt vergroot. Daarnaast speelt de groei van het aantal links ook een grote rol, maar hoe pak je dit aan? Wij hebben een aantal manieren om dit op een goede manier te realiseren.
Instagram algoritme update
21 jun: Het nieuwe algoritme van Instagram
Begin dit jaar heeft Instagram aanpassingen in het algoritme doorgevoerd. Na de update van 2016 gaven gebruikers al gauw aan niet tevreden te zijn. Met de ingang van de nieuwe update is er naar de gebruikers geluisterd, de tijdlijn zal weer op chronologische volgorde getoond worden. Op 4 juni werd bekend dat er een nieuw algoritme uitrolt. En met dat het algoritme bekend is gemaakt, heeft Instagram een toelichting gegeven over de werking van het algoritme.
Linkbuilding met beleid
15 jun: Externe linkbuilding: hoe werkt het?
Externe linkbuilding is één van de strategieën waarbij je klanten kan helpen om hun website hoger te laten classificeren in de zoekresultaten van Google. Linkbuilding gaat om het laten plaatsen van relevante backlinks op andere websites, die vervolgens verwijzen naar jouw website. Maar hoe pak je dit aan en kan je zomaar lukraak een massa links laten plaatsen?
Instagram product tagging
11 mei: Instagram product tagging: hoe werkt het?
Met de nieuwste update van Instagram is het mogelijk om als bedrijf producten te taggen in een geplaatst bericht. Hierdoor zit je niet meer vast aan de ‘Link in bio’ maar kan je door middel van product tagging producten in de post taggen. Heel handig! Maar hoe begin je met product tagging?