Blog
Zakenvrouw bezig op laptop met identificeren websitebezoeker met behulp van Salesfeed
14 aug: Verhoog omzet door inzicht in websitebezoek: 7 tips
De meeste organisaties krijgen bezoekers op hun website. De ene organisatie meer dan de andere. Een deel van de organisaties is inmiddels al wel zo ver dat de mogelijkheden van Google (Analytics, Adwords en retargeting) gebruikt worden. Maar er is veel meer, want een groot deel van de organisaties doet vanuit marketing perspectief onvoldoende met de kennis die kan worden opgebouwd vanuit het website bezoek.
Marketingteam
10 aug: Hoe stelt u een goed B2B marketingteam samen
Een van de meest kritische aspecten van het creëren van een roadmap voor organisatiegroei, is het plannen van je personeel. Naast het analyseren van de cash flows, kan het inzetten van het juiste personeel misschien wel het meest cruciale element zijn. Zonder omzet, heeft u geen organisatie. Maar zonder de juiste personen in uw team, gebeurt er niets binnen uw organisatie.
Twee collega's in overleg over marketing resultaten
10 aug: Advocatuur: inzicht in uw marketing resultaten
In onze vorige blogs zijn er verschillende voordelen voorbij gekomen van het inzichtelijk maken van uw websitebezoeker. In deze blog staan we stil bij de mogelijkheden van SalesFeed om beter inzicht te krijgen in de resultaten van uw marketing. Tot slot leggen we het begrip liquid content uit en hoe u dat het beste kunt inzetten.
Man bekijkt inzichten uit Salesfeed
09 aug: Infographic: 10x waardevolle inzichten uit Salesfeed halen
Weten wie uw website bezoekt, wat de bezoeker doet op de site en wat dus de informatiebehoefte is, biedt uiteraard veel kansen voor organisaties. Inzicht in het gedrag van uw websitebezoeker en het soort bedrijf wat op uw site komt, stelt u in staat om uw marketingactiviteiten en de website hier optimaal op aan te laten sluiten. Met behulp van een IP-marketingtool kunt u waardevolle informatie verzamelen over uw websitebezoeker en dit inzetten om de relevantie voor de bezoeker te verhogen.
Nieuwe Google algoritme Fred
08 aug: Google Fred: hoe blijft uw content relevant
De tijd waarin het op een slimme manier wijzigen van zoekwoorden en meta descriptions direct resulteerde in een hoge positie in de zoekresultaten van Google, is voorbij. Relevante content op websites is belangrijker geworden dan ooit, door de in maart uitgebrachte algoritme-update Fred. Nu het algoritme van Google een aantal maanden de tijd heeft gehad om rond te kijken op het web, worden de gevolgen zichtbaar. Er vinden grote verschuivingen plaats in de rankings. Fred rekent af met websites die vol staan met slechte content en advertenties om de bezoekers te misleiden van de Google robots
Zakenman bezig met telefoon en laptop
31 jul: Advocatuur: gedrag van uw websitebezoeker
Met Salesfeed brengt u uw websitebezoeker in kaart door de identificatie via het IP-adres. Met behulp van deze tool krijgt u een idee of de websitebezoeker ook uw daadwerkelijke doelgroep is. Daarnaast bespreken we het voordeel van salesfeed om uw websitebezoekers te categoriseren.
Working in office situation with sales feed
27 jul: Salesfeed: weten wie uw website bezoekt
Bij Fueld zetten we Salesfeed al een aantal jaren in om goed inzicht te krijgen in onze eigen bezoekers. Daarnaast zijn we in staat om de bezoekers op een passende manier van informatie te voorzien. De ervaring die we hiermee hebben opgedaan, delen we graag met anderen. In dit artikel gaan we in op een aantal mogelijkheden, zodat u een goed onderbouwde keuze kunt maken of Salesfeed in uw online marketing en leadgeneratie activiteiten past.
Man bezig met
26 jul: Advocaten: verhoog uw webconversies
Inzicht krijgen in uw websitebezoeker brengt verschillende voordelen met zich mee. Op basis van deze informatie hoeft u minder, of zelfs geen koude acquisitie meer te doen. Daarnaast zullen de webconversies toenemen omdat u beter kan inspelen op de vraag van de (potentiële) cliënt. En tot slot staan we stil bij het voordeel van inspelen op de contentbehoefte van de (potentiële) cliënt.