Marketing automation voor ICT-bedrijven
Met de inzet van marketing automation realiseren we op maat gemaakte campagnes gericht op het werven en behouden van nieuwe klanten. We zetten een mix van marketing automation-mogelijkheden in zoals e-mail en social media campagnes en verbinden dit met websites, portals en e-Commerce platforms. Belangrijk is hierbij om alle data te verzamelen en te verrijken in (CRM) databases om daarmee het opbouwen van een totale klantbeeld te ondersteunen.
Marketing automation organiseren
Op basis van de strategie en de gestelde doelen definiëren we de campagne aanpak, en de daarbij behorende assets (zoals blogs, social posts, emails, workflows, landingspagina’s, call to actions). En we definiëren de flow en samenhang tussen de assets, inclusief de benodigde dashboards om de campagne te monitoren zodat we zinvolle stuurinformatie beschikbaar krijgen.
Vaak wordt een campagne uitgevoerd met content die gezamenlijk is gecreëerd. Dat geldt zowel voor de structurele flows als de campagnegerichte flows. Wij regelen de details, jij stuurt op campagneresultaten en bent ervan verzekerd dat de campagneresultaten onderdeel van je CRM-platform wordt voor het totale klantbeeld. Uiteraard zorgen we ervoor dat de privacyregels zijn gewaarborgd.