Website optimalisatie

Website optimalisatie succes

Website optimalisatie is een essentieel aandachtspunt voor het aantrekken van de juiste bezoekers op uw website. Fueld zorgt ervoor dat uw website volledig (SEO) geoptimaliseerd is om uw marketing activiteiten maximaal te ondersteunen en uw website op het internet te promoten.

Met de volgende aandachtspunten

  • Bezoekersstromen
  • Gedrag op de site
  • Search engine optimization (SEO)
  • Domain authority
  • Linkbuilding
  • Kwalitatieve teksten
  • Visuele materialen

En dit leidt tot een groter aantal marketing qualified leads en een betere positie van uw organisatie in de gedachten van uw doelgroep.

Voordelen website optimalisatie
Betere vindbaarheid

Door SEO optimalisatie stijgt de ranking van uw website. Dat betekent betere vindbaarheid van de site algemeen en de specifieke pagina’s die op de gewenste zoekwoorden zijn gebaseerd.

Betere conversie

Interne links en de juiste call to actions bewegen de bezoeker tot het gewenste gedrag. Ook goed ingerichte landingspagina’s zorgen voor een optimale conversie om de gewenste leads te genereren.

Langduriger site bezoek

Door optimale webteksten, pagina’s en visuals blijven de bezoekers langer op de site. Scannen wordt lezen en Google geeft een steeds betere beoordeling van de relevantie van uw website.

Professionele uitstraling

Een website is in de meeste gevallen het eerste visitekaartje van uw bedrijf. De professionele uitstraling en de aansprekende inhoud zorgen voor een positieve eerste kennismaking.

Betere vindbaarheid

Door SEO optimalisatie stijgt de ranking van uw website. Dat betekent betere vindbaarheid van de site algemeen en de specifieke pagina’s die op de gewenste zoekwoorden zijn gebaseerd.

Betere conversie

Interne links en de juiste call to actions bewegen de bezoeker tot het gewenste gedrag. Ook goed ingerichte landingspagina’s zorgen voor een optimale conversie om de gewenste leads te genereren.

Langduriger site bezoek

Door optimale webteksten, pagina’s en visuals blijven de bezoekers langer op de site. Scannen wordt lezen en Google geeft een steeds betere beoordeling van de relevantie van uw website.

Professionele uitstraling

Een website is in de meeste gevallen het eerste visitekaartje van uw bedrijf. De professionele uitstraling en de aansprekende inhoud zorgen voor een positieve eerste kennismaking.

Vindbaarheid van de website

Zoekmachine optimalisatie in Google is een specialisme, zeker als de website geïntegreerd wordt in de marketing activiteiten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Doelgroepgerichte zoekwoorden
  • Converterende landingspagina’s
  • Calls to action
  • Teksten die het gedrag beïnvloeden

Veel marketeers zoeken een specialist die hen daarbij helpt. Wij kijken dan ook eerst met u welke verbeterpunten er zijn als het gaat om de marketing bijdrage van uw website. Om deze daarna met u te realiseren.

Vrouw in gesprek over website optimalisatie

Laatste nieuws

Samenwerken
Backlinks vanuit de juiste websites en pagina’s
Zoals je wellicht in ons vorig artikel hebt kunnen lezen is het van belang dat links worden opgebouwd vanuit inhoudelijke content, anders kan de website een penalty ontvangen die gericht is op de vindbaarheid. Maar waar moet je nog meer opletten bij het realiseren van backlinks? Wij hebben 4 belangrijke aandachtspunten op een rij gezet.
Ankerteksten
Relevante ankerteksten: waar moet je opletten?
Nu je wellicht onze vorige artikelen over linkbuilding hebt gelezen, wil je natuurlijk graag aan de slag met de backlinks. Bij een backlink hoort een ankertekst. De ankertekst is de tekst die de link naar jouw website ondersteund. Google neemt de ankerteksten mee in de beoordeling van de relevantie van je website voor een zoekopdracht.
Computer op bureau
Backlink plaatsing: 4 dont’s voor je vindbaarheid
De afgelopen jaren is Google relevantie en inhoud steeds belangrijker gaan vinden. Zodra Google het idee krijgt dat er backlinks worden opgebouwd vanuit marketingperspectief, dan kan de website een penalty ontvangen die betrekking heeft op de vindbaarheid. Wij hebben 4 belangrijke aspecten op een rij gezet waar de vindbaarheid in de zoekresultaten negatief beinvloed kan worden.

Fueld

Wilt u ook meer resultaat uit uw online marketing activiteiten?