PRESENTATIE

Key Performance Indicators

Bepaal de KPI's voor je marketingcampagnes

Voor je marketingactiviteiten is het van groot belang om van tevoren zogenaamde key performance indicators (KPI’s) op te stellen. Dit doe je voor elke campagne waaraan je werkt, zowel voor je SEO- als SEA-activiteiten.

Hierdoor kun je tijdens de campagne duidelijk bijhouden of, en zo ja, waar je moet aansturen. Aan het eind van het kwartaal heb je precies in beeld of je strategie het gewenste resultaat heeft opgeleverd!

Je kunt verschillende KPI’s gebruiken. In deze sheets krijg je een overzicht van verschillende doelen van marketingcampagnes en welke KPI’s hierbij horen. 

CTA - IT - Social e-mail KPIs - CTA afbeelding

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in CRM en marketing?

De wereld staat niet stil en wij zeker ook niet. Schrijf je in en voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig nieuws en updates over HubSpot en IT-marketing. We beloven je niet te spammen!