De HubSpot Content Hub

De HubSpot Content Hub (voorheen HubSpot CMS) is een flexibel en krachtig systeem om je content te beheren. We leggen je hier uit wat je er precies mee kunt.

De HubSpot Content Hub

Met de HubSpot Content Hub beschik je over alles-in-één , AI-aangedreven, content marketing software.

Marketeers kunnen content creëren en beheren, die de hele klantreis ondersteunen. 

Met de Content Hub heb je krachtige functionaliteiten ter beschikking, waaronder AI-aangedreven contentgeneratie, een schaalbaar CMS, video-en podcasthosting, A/B-testen, SEO ondersteuning en geavanceerde analyses en rapportages én meer. 

Wat kun je met de HubSpot Content Hub? 

Weg met het lappendeken van tools voor je website die je niet goed op elkaar af kunt stemmen! Met de HubSpot Content Hub kun je eindelijk afscheid nemen van complexe content management-systemen, want daar vind je alles wat je nodig hebt voor je website.

Gemakkelijk en efficiënt je website bouwen

Met de HubSpot Content Hub kun je eenvoudig dynamische pagina's maken voor elke bezoeker — geoptimaliseerd voor conversie op elk apparaat.

De handige drag and drop editor en grote keuze in templates zorgen ervoor dat je jouw website snel online krijgt en moeiteloos content op schaal kunt publiceren. Met de ingebouwde ontwikkelaarstools kunnen je technische experts je website volledig aanpassen en geavanceerde gebruiksscenario's implementeren.

Dankzij de brand kit pas je eenvoudig je huisstijl toe op de gehele website, zodat je overal dezelfde look and feel hebt.

Een gepersonaliseerde ervaring voor elke websitebezoeker

Je huidige website wordt een ware marketingmachine met het geavanceerde CMS van HubSpot.

Omdat je de inhoud op je website naadloos kunt optimaliseren en personaliseren, heb je de mogelijkheid om een ongeëvenaarde gebruikerservaring te creëren. Je kunt precies dát laten zien aan de bezoekers op je website wat voor hen interessant is.

Premium website hosting zonder een premium prijskaartje

De kosten van alle tools die je nodig hebt om je website te laten draaien lopen snel op, vooral wanneer je te maken hebt met verschillende hostingproviders, domeinverkopers en CMS-oplossingen. De Content Hub biedt gratis premium hosting voor je site, zonder extra kosten op basis van gebruik.

 

De HubSpot Content Hub

Met de HubSpot Content Hub (HubSpot CMS) kun je de content op jouw website optimaal managen en personaliseren.

Flexibel voor marketeers

Is je marketingteam niet zo technisch onderlegd en hebben ze geen kaas gegeten van coderen? Geen enkel probleem, want met de tools van HubSpot Content Hub creëer en beheer je zonder technische beperkingen content voor je website.

Met een database vol kant-en-klare templates maak je in een handomdraai content voor je website; je kunt zelfs je Canva-account koppelen aan je CMS. Met dynamische contentfuncties personaliseer je eenvoudig content op basis van de interacties van bezoekers met je site.

Zo geef je elke bezoeker gegarandeerd een relevante ervaring op je website, wat de betrokkenheid met je organisatie, het aantal leads en conversie aanzienlijk verhoogt.

Krachtig voor ontwikkelaars

Ook voor ontwikkelaars is de Content Hub een krachtige en flexibele omgeving voor het bouwen van websites.

Het platform ondersteunt geavanceerde ontwikkelingsfuncties, zoals serverless functions en dynamische webapplicaties. Dankzij de integratie met andere HubSpot-tools kunnen ontwikkelaars bovendien naadloze workflows creëren die de algehele prestaties van je website verbeteren.

Zo kunnen ontwikkelaars complexe projecten uitvoeren met maximale efficiëntie.

Schaalbaar, veilig en snel

Het platform is bedoeld om je website schaalbaar, betrouwbaar en snel te maken en te houden.

De HubSpot Content Hub maakt gebruik van een wereldwijd content delivery network (CDN), waardoor de laadtijd van pagina's wordt geminimaliseerd. Dat levert een soepele gebruikerservaring op, ongeacht waar je websitebezoeker zich bevindt.

Je website groeit en evolueert dan ook gemakkelijk mee met je bedrijf, zonder concessies te doen aan prestaties of beschikbaarheid.

Populaire mogelijkheden van de HubSpot Content Hub

Afhankelijk van het pakket dat je gebruikt geeft de HubSpot Content Hub je oneindig veel mogelijkheden voor content management van je website. De tools van de HubSpot Content Hub kun je los inzetten, maar ook combineren met andere hubs. Het abonnement dat je kiest bepaalt welke features en tools je kunt gebruiken in je HubSpot CRM-platform.

We hebben een aantal populaire features voor je op een rijtje gezet:

WYSIWYG-editor

Dankzij de what-you-see-is-what-you-get (WYSIWYG) editor van HubSpot heb je geen ontwikkelaar of kennis van programmeren nodig om je website te bouwen. Met drag and drop sleep je simpelweg de modules die je wilt hebben naar hun plaats en zie je meteen wat je klanten straks ook op je website zien, nog voor deze inhoud live gaat. Met meer dan 100 moderne thema's en templates om uit te kiezen, zit er altijd wel iets voor je website tussen.

Toegangsbeperkingen

Je kunt handmatig of zelfs standaard de toegang tot blogs en pagina's in je CMS beperken, zodat alleen de juiste teams en gebruikers deze kunnen bekijken en bewerken. Dit is handig als je content per afdeling of team gescheiden wilt houden.

Smart content

Met smart content kun je verschillende versies van een pagina op je website aanbieden gebaseerd op verschillende bezoekerskenmerken. Je kunt bijvoorbeeld een alternatieve pagina maken voor bezoekers uit een specifiek land of voor degenen die je website op een mobiel apparaat bekijken.

Het HubSpot CRM-systeem

HubSpot biedt software voor allround marketingbeheer, gericht op marketing, sales en service.

Bij dit platform draait alles om de klant. Doordat je de klantreis op de voet kunt volgen, kun je waarde toevoegen op de momenten dat je klant iets nodig heeft. Dat maakt de zoektocht naar informatie over je product of dienst een stuk makkelijker voor je klant.

Zo helpt het HubSpot CRM-systeem jou om meer websitebezoekers, leads en tevreden klanten te genereren.

Hubs: het beste van alle werelden

Hoewel je de licenties voor de verschillende hubs los van elkaar kunt aanschaffen, heb je er nog meer aan als je ze met elkaar combineert, zodat ze elkaar kunnen versterken.

Met de Marketing Hub bijvoorbeeld heb je beter inzicht in wat je doelgroep interessant vindt. Hier kun je vervolgens handig op inspelen met de Content Hub met bijvoorbeeld een blog afgestemd op die interesses. Daarmee maak je van websitebezoekers leads en vervolgens klanten, die je in de Sales Hub helpt bij hun aankoopproces. Met de Service Hub houd je hen daarna tevreden en zorg je voor langdurige klantrelaties.

Door hubs te combineren kun je dus de hele klantreis inrichten, volgen en onderhouden met HubSpot CRM.

De verschillende hubs van HubSpot

De HubSpot CRM-software vormt de basis voor klantrelatiebeheer. Aan dit CRM kun je verschillende software-onderdelen toevoegen: de zogenaamde hubs. Er zijn hubs voor marketing, sales, service, content management en operations.

De verschillende abonnementen

Content Hub Starter

De Starter-versie borduurt verder op een aantal features van de gratis versie. Zo heb je toegang tot tien rapportagedashboards in plaats van drie voor het inzichtelijk maken van je data, kun je meer webpagina's maken en heb je meer mogelijkheden voor je chatbots en formulieren.

Daarnaast heb je onder andere URL mapping, call-to-action buttons en pop-ups en verplichte velden tot je beschikking.

Content Hub Professional

Met de Professional-versie van de Content Hub kun je nog meer de diepte in. Zo kun je aangepaste targeting per apparaattype, land, verwijzings-URL en meer instellen voor je call-to-actions en smart content maken en volgen. Daarnaast krijg je uitgebreidere SEO-tips voor je site.

Ook wat betreft data-analyse gaan er meer deuren voor je open. Je hebt nog meer rapportagedashboards tot je beschikking en kun je de analytics voor je websiteverkeer-data aanpassen en filteren. Je kunt Google Search Console integreren, SEO-analytics raadplegen en tot wel 100 aangepaste rapportages genereren.

Verder kun je tot 50 video's uploaden, teams aanmaken en A/B-testen. En is je website toe aan een facelift? Dan is er een veilige, aparte omgeving waar je deze opnieuw kunt bouwen.

Content Hub Enterprise

Wil je alles uit de HubSpot Content Hub halen, dan is de Enterprise-versie wat voor jou. Zo kun je beperkte toegang instellen voor zowel individuele gebruikers als teams, bijvoorbeeld gebaseerd op locatie of rol binnen je bedrijf.

Ook wordt bij elk content-item automatisch bijgehouden wie wanneer iets heeft aangepast.

Daarnaast kun je voor web-, blog- en landingspagina's instellen dat aanpassingen en updates eerst goedgekeurd moeten worden voordat deze worden gepubliceerd op je website.

Verder kun je onder andere het A/B-testen automatiseren met AI, gebruikmaken van single sign-on en pagina's in het CMS scannen op veelvoorkomende performance-fouten.

Maak ook kennis met de andere HubSpot Hubs:

Voor alle mogelijkheden en de actuele prijzen van de verschillende versies is het handig om op de website van HubSpot te kijken.

VERGROOT HET ONDERNEMEND VERMOGEN VAN JOUW ORGANISATIE

Team Fueld staat voor je klaar.

Altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in CRM en marketing?

De wereld staat niet stil en wij zeker ook niet. Schrijf je in en voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig nieuws en updates over HubSpot en IT-marketing. We beloven je niet te spammen!