Wat kun je met HubSpot Sales Hub?
De software van de Sales Hub bestaat uit een set tools die jou informatie geven en ondersteunen in je sales activiteiten. Je weet wanneer en hoe je het beste in actie komt om een (potentiële) klant te bereiken of te stimuleren om te kopen. Met deze kennis kun je je sales-activiteiten professioneler regelen en daarmee zowel je prospects als klanten een betere ervaring geven.
Alles-in-één verkoopplatform
De HubSpot Sales Hub combineert CRM-functionaliteiten, e-mail tracking, meeting scheduling en nog veel meer in één gebruiksvriendelijke interface. Wanneer je hierin je deals beheert, maak je het voor je sales professionals gemakkelijker om hun taken uit te voeren, zoals management van hun pijplijn en verdiepen van klantrelaties.
Ook bevordert het efficiëntie en productiviteit binnen je verkoopproces, want elke lead, elke deal, elk stapje in de klantreis kun je centraal volgen en beheren, tot betalingen aan toe. Met meer dan 1500 HubSpot-apps kun je bovendien de software aanpassen aan jouw specifieke behoeftes.
Omdat je alle taken en activiteiten rondom sales op één plek regelt, heb je een duidelijk en zo compleet mogelijk overzicht van je (potentiële) klanten.