Optimaliseer je workflow met de integratie HubSpot en Salesforce
Ontdek hoe je jouw workflow kunt optimaliseren met de integratie van HubSpot en Salesforce. Lees het artikel voor praktische tips en inzichten.
Afhankelijk van de processen waarbij je ondersteuning wilt hebben biedt HubSpot ook verschillende modules, oftewel hubs:
Een rechtstreeks overzicht van het gehele salesproces in een visueel dashboard.
Trek meer verkeer naar je website door middel van marketingtools.
Gebruik tickets en live chat om betere klantenservice te bieden.
Verbeter de productiviteit van sales en marketingteams door middel van tracking, rapportage en integratietools.
HubSpot is hét platform dat online marketing en CRM combineert. Door jouw online marketing-kanalen eenvoudig te integreren binnen één systeem creëer je binnen no-time enorme verkoopkansen! HubSpot is voor ieder bedrijf het kloppende hart voor het genereren van kwalitatieve leads en het leggen van contact op een bijdetijdse, fijne manier.
Door het koppelen van jouw website, sociale kanalen, advertising en het inzetten van geautomatiseerde marketingtools binnen deze CRM-software werken de sales-, service- en marketingafdeling beter samen dan ooit tevoren! Niet alle functies nodig? De prijs wordt bepaald op basis van jouw behoefte.
Deze hub ondersteunt en analyseert de marketingactiviteiten van je bedrijf, zodat je deze makkelijk en overzichtelijk kunt optimaliseren.
Met deze hub speelt je salesteam door automatisering snel en effectief in op kennis over je (potentiële) klanten, zodat je hen kunt ondersteunen in de verschillende fasen van de klantreis.
Deze hub centraliseert klantgegevens en communicatiekanalen, zodat je alle aspecten van je klantenservice kunt stroomlijnen en versterken.
Met deze hub kun je de content op jouw website optimaal beheren en personaliseren.
Met deze hub kun je de verschillende processen binnen jouw organisatie optimaliseren en automatiseren.
Deze hub ondersteunt je e-commerce-activiteiten.
Deze hub ondersteunt en analyseert de marketingactiviteiten van je bedrijf, zodat je deze makkelijk en overzichtelijk kunt optimaliseren.
Met deze hub speelt je salesteam door automatisering snel en effectief in op kennis over je (potentiële) klanten, zodat je hen kunt ondersteunen in de verschillende fasen van de klantreis.
Deze hub centraliseert klantgegevens en communicatiekanalen, zodat je alle aspecten van je klantenservice kunt stroomlijnen en versterken.
Met deze hub kun je de content op jouw website optimaal beheren en personaliseren.
Met deze hub kun je de verschillende processen binnen jouw organisatie optimaliseren en automatiseren.
Deze hub ondersteunt je e-commerce-activiteiten.
Je kunt natuurlijk de licenties voor al deze verschillende hubs los van elkaar aanschaffen, maar wanneer je ze met elkaar combineert zijn ze nog veel krachtiger. De juiste mix van hubs zorgt voor een geïntegreerde aanpak, waarbij alle onderdelen samenwerken om jouw klanten zo goed mogelijk te bedienen.
HubSpot geeft je de flexibiliteit om alleen die hubs te kiezen die passen bij jouw specifieke behoeften en doelen, waardoor je geen onnodige kosten maakt.
HubSpot werkt volgens de inbound marketing methode. In deze marketingaanpak staat de klant centraal, wat er uiteindelijk voor zorgt dat zoveel mogelijk van jouw websitebezoekers ook daadwerkelijk klanten worden.
Kort gezegd moet je als bedrijf zorgen dat je online gevonden wordt en dat je waarde toevoegt voor je potentiële klant op het moment dat diegene dat nodig heeft. Om te weten wat je kunt betekenen voor een klant, moet je weten waar diegene behoefte aan heeft, oftewel in welke fase van het koopproces je klant zich bevindt.
Het HubSpot CRM-systeem brengt alle fasen van deze klantreis op één plek bij elkaar. Op die manier kun je makkelijker inspelen op elke willekeurig contactmoment in de customer journey en zo leads te laten doorgroeien naar tevreden klanten. En omdat outbound leads ook nog eens 49% meer kosten dan inbound leads, zorgt de software voor grote voordelen als het gaat om leadgeneratie en cross selling.
Met HubSpot heb je dus volledige controle op de klantreis en kun je op het juiste moment relevante informatie aanbieden. Dit verhoogt de kans aanzienlijk dat jouw leads daadwerkelijk klanten worden!
Het klinkt nu misschien simpel, maar in werkelijkheid heb je natuurlijk te maken met allerlei verschillende klanten met verschillende wensen en behoeften, die allemaal op hun eigen tempo en manier door het koopproces gaan. De verschillende hubs van HubSpot zorgen ervoor dat desondanks alles zo handig en overzichtelijk mogelijk blijft.
Als HubSpot Platinum partner hebben we al bij vele organisaties HubSpot CRM mogen implementeren.
Geen gedoe meer met schakelen tussen verschillende platforms voor klantcontact. HubSpot CRM brengt op een slimme manier alle gegevens van je prospects, leads en klanten samen op één handig platform.
Door deze integratie kunnen afdelingen makkelijk info delen, wat zorgt voor een persoonlijke klantervaring. Met HubSpot CRM wordt werken simpeler, heb je minder tools nodig en weet je altijd wat je klanten nodig hebben.
Het intuïtieve ontwerp van HubSpot CRM maakt dat je geen technische kennis nodig hebt om ermee te kunnen werken. Zo kun jij je focussen op het laten groeien van je bedrijf in plaats van tijd te verspillen aan ingewikkelde software.
Bovendien zorgen de automatiseringstools voor een efficiëntere en effectievere manier van werken. In plaats van dat je bezig bent met repetitieve taken zoals e-mailreeksen en gegevensinvoer, heb je nu ruimte om je toe te leggen op strategie en betrokkenheid. Daardoor behaal je meer resultaat met minder moeite.
Bedrijven die groeien kunnen soms moeilijk de juiste technologische hulpmiddelen vinden die in deze groei mee kunnen gaan. Voor het HubSpot-platform is dit geen enkel probleem. En veranderen je wensen of behoeften? Ook dan past HubSpot zich moeiteloos aan.
Of je nou nieuwe markten verkent, je producten uitbreidt of meer klanten krijgt, met HubSpot CRM heb je alle tools in handen om te groeien - en HubSpot groeit gewoon met je mee.
HubSpot biedt de mogelijkheid om te beginnen met een basisversie. Deze versie heeft onder andere de volgende handige functionaliteiten:
Beheer je advertenties in HubSpot en krijg inzicht in de contactpersonen achter de conversies.
Plan afspraken sneller en centraliseer communicatie in je HubSpot agenda die geïntegreerd is met je eigen agenda.
Slimme en makkelijk te gebruiken AI tools op het gebied van marketing, sales en service.
Betalingen worden eerder voldaan door middel van tools op het gebied van facturering betaal links en quotes.
Volg het volledige traject dat contactpersonen afleggen op het gebied van marketing, sales en service.
Creëer, track en rapporteer e-mails voor in marketingcampagnes.
Stel automatisch e-mails in die websitebezoekers gelijk benaderen bij het invullen van een formulier.
Integreer verscheidene online agenda's, zoals Gmail en Outlook, in de HubSpot agenda.
Integreer diverse business software met HubSpot CRM voor een compleet overzicht en optimale prestaties.
Door middel van de live chat sta je altijd klaar voor websitebezoekers, leads en klanten.
Altijd een direct en compleet overzicht op de voortgang en prognose van de new business.
Makkelijk samen te stellen offertes die geautomatiseerd verzonden en online betaald kunnen worden.
De basis tools van HubSpot zijn 100% gratis en erg eenvoudig in gebruik. Je kunt 1.000.000 contacten en een onbeperkt aantal gebruikers toevoegen en je toegang loopt nooit af.
Houd er wel rekening mee dat als je deze HubSpot CRM-tools gebruikt in combinatie met Marketing Hub, de contactpersonen die je toevoegt aan je CRM-tools op beide locaties terechtkomen, wat gevolgen kan hebben voor het tarief qua contactniveau van je Marketing Hub-abonnement.
De basis versie gaat gepaard met de HubSpot branding die in al je communicaties met de contactpersonen naar voren zal komen.
Ons Fueld team is gecertificeerd HubSpot Platinum Partner. Met 30 jaar ervaring op het gebied van CRM-implementatie en een gedreven marketingteam helpen wij organisaties online groeien aan de hand van het complete HubSpot pakket.
HubSpot biedt verschillende pakketten aan waarin rekening gehouden wordt met bovenstaande onderdelen en enige beperking in de geboden functionaliteit die de prijs van HubSpot beïnvloeden.
Er zijn zeven modules, elk onderverdeeld in mogelijke pakketten: De basisversie, de Starter-versie, de Professional-versie en de Enterprise-versie. Daarnaast zijn er bundels beschikbaar voor de gratis tools met marketing, sales en services hub. En het is ook mogelijk om zelf je eigen bundel samen te stellen.
De HubSpot kosten zijn afhankelijk van de volgende zaken:
Het aantal hubs dat je gebruikt
De versie van de hub(s) die je gebruikt
Het aantal gebruikers
Het aantal contacten in de database
De overvloed aan mogelijkheden en functionaliteiten van het HubSpot CRM-systeem is misschien overweldigend. Maar wees gerust, met een HubSpot-partner als Fueld aan je zijde krijg je hier snel grip op.
Als gecertificeerd HubSpot Platinum Partner implementeren wij de software probleemloos in jouw organisatie en zorgen we ervoor dat alle kanalen op de juiste manier worden gekoppeld. Zo haal jij het maximale uit jouw content zonder dat je er maanden werk van hebt.
Wil je de HubSpot CMS Hub implementeren? Neem gerust contact met ons op over de mogelijkheden en eerlijk advies.
Als je wil beginnen met HubSpot is het inschakelen van een HubSpot partner de eerste stap die je neemt. Het partnernetwerk van HubSpot bestaat voornamelijk uit gecertificeerde HubSpot Partners die door HubSpot worden ondersteund. Fueld is zo’n partner. We zijn gespecialiseerd in kennisintensieve organisaties zoals consultancy en ICT. We kunnen bedrijven bijvoorbeeld helpen om HubSpot hun leadgeneratie en cross-sell processen te laten ondersteunen.
Het is verstandig om een HubSpot partner zoals Fueld in te schakelen om de juiste inrichting van de HubSpot software te realiseren en jouw organisatie te helpen met de adoptie van de onderliggende werkwijze.
Ontdek hoe je jouw workflow kunt optimaliseren met de integratie van HubSpot en Salesforce. Lees het artikel voor praktische tips en inzichten.
Ontdek de belangrijkste voordelen van HubSpot implementatie voor jouw bedrijf en leer hoe het jouw efficiëntie en groei kan verbeteren. Lees verder!
Met een gebruiksvriendelijke interface en krachtige functies kun je met HubSpot in no time je marketingstrategieën optimaliseren. Ontdek hier hoe!
Ons marketing- en CRM-team heeft jaren ervaring binnen alle mogelijkheden die HubSpot biedt. Dat maakt ons dan ook ‘gecertificeerd HubSpot Platinum Partner‘. Wij zorgen ervoor dat de software zonder problemen in jouw organisatie geïmplementeerd wordt en koppelen de kanalen op de juiste manier. Zo haal je het maximale uit jouw sales zonder er maanden werk van te hebben!
De wereld staat niet stil en wij zeker ook niet. Schrijf je in en voor onze nieuwsbrief en ontvang regelmatig nieuws en updates over HubSpot en IT-marketing. We beloven je niet te spammen!