Van passie voor CRM en marketing tot Fueld: dit is ons verhaal
Het verhaal achter Fueld brengt ons terug naar 2011. Een team vooruitstrevende CRM experts (Marielle, Douwe, Erna en René) zag in de markt steeds meer vraag naar social media. Al toen was voor hun duidelijk dat de data in CRM systemen onmisbaar zou gaan worden. De start-up 'Go2socialmedia' was geboren. Na 7 jaar experimenteren innoveren op het gebied van CRM en Social media was het tijd voor een volgende stap: CRM en online marketing.
Vanuit die gedachte ontstond in 2017 Fueld, met het bijbehorende 'Marketing as a Solution' concept. Een T-shaped organisatie die CRM data als motor gebruik om (de inmiddels 11) marketingdiensten te verlenen.
In 2020 mochten we ons officieel HubSpot partner noemen. Het enthousiasme voor dit platform komt voort uit de hoeveelheid intelligente mogelijkheden. Zo wordt een CRM omgeving waarin enkel data werd vastgelegd, een CRM omgeving gemaakt dat ook daadwerkelijk werk uit handen neemt, stuurinformatie beschikbaar stelt en datastromen over alle kanalen organiseerde. De kroon op ons werk was de betiteling tot Platinum HubSpot partner in 2023!