LUNCH & LEARN SESSIE

AI in marketing & contentcreatie

We hebben een aantal onderwerpen geselecteerd die de afgelopen periode vaak in onze gesprekken met onze relaties en klanten aan de orde zijn geweest. Het gaat om de volgende onderwerpen:

  • AI in Content creatie: toepassing voor Pillar pages en Satelliet pagina's.
  • AI ter ondersteuning van de marketing analyse van je prospects
  • AI voor het maken van een persoonlijkheidsanalyse van je persona
  • AI gebruiken in je CRM tool

Eerstvolgende sessie: donderdag 8 mei, omgeving Groningen

Tijd: 11.00 uur - 13.00 uur

Aantal beschikbare plaatsen: 10 personen per sessie

 

Aanmelden voor een sessie:

lunch&learn-min
LUNCH & LEARN

Onderwerpen

Commerce Hub Icons_Payment_Integration-
STRATEGIE

Slimme AI-strategieën voor marketing en content creatie

AI verandert de manier waarop bedrijven marketing en contentstrategie aanpakken.

Tijdens deze sessie delen we hoe wij de AI-tools effectief inzetten om marketingprocessen te automatiseren en gepersonaliseerde content te creëren. We bespreken concrete strategieën waarmee je je marketing team versterkt en je bedrijf laat groeien.

2023_CRM_Engagement_Notifications1
NETWERKEN

Netwerken en kennisdeling over AI in marketing

AI biedt enorm veel kansen, maar hoe benut je die optimaal? In deze sessie brengen we marketing- en sales professionals samen om ervaringen te delen over AI-gebruik in contentcreatie en marketingstrategieën.

Ontdek hoe anderen AI succesvol implementeren en krijg nieuwe inzichten en inspirerende ideeën om direct toe te passen.

2023_MarketingHub_Convert_Leads1-28
MARKETING

AI in marketing: van strategie naar praktijk

Hoe pas je AI concreet toe? In deze interactieve workshop gaan we dieper in op AI-tools voor content creatie, automatisering en geven we praktijkvoorbeelden.

We delen hoe je AI kunt inzetten om snel en kwalitatief content te maken en de campagnes een boost te geven. Je loopt naar buiten met praktische inzichten en toepasbare AI-tools.

OVER FUELD

Van passie voor CRM en marketing tot Fueld: dit is ons verhaal

Het verhaal achter Fueld brengt ons terug naar 2011. Een team vooruitstrevende CRM experts (Marielle, Douwe, Erna en René) zag in de markt steeds meer vraag naar social media. Al toen was voor hun duidelijk dat de data in CRM systemen onmisbaar zou gaan worden. De start-up 'Go2socialmedia' was geboren. Na 7 jaar experimenteren innoveren op het gebied van CRM en Social media was het tijd voor een volgende stap: CRM en online marketing. 

Vanuit die gedachte ontstond in 2017 Fueld, met het bijbehorende 'Marketing as a Solution' concept. Een T-shaped organisatie die CRM data als motor gebruik om (de inmiddels 12) marketingdiensten te verlenen.

In 2020 mochten we ons officieel HubSpot partner noemen. Het enthousiasme voor dit platform komt voort uit de hoeveelheid intelligente mogelijkheden. Zo wordt een CRM omgeving waarin enkel data werd vastgelegd, een CRM omgeving gemaakt dat ook daadwerkelijk werk uit handen neemt, stuurinformatie beschikbaar stelt en datastromen over alle kanalen organiseerde. De kroon op ons werk was de betiteling tot Platinum HubSpot partner in 2023!  

Fueld Bedrijfsfotografie (105 of 171)

Door Marielle Dellemijn,

CEO MET EEN ♡ VOOR CRM EN MARKETING 

De tijd dat één werknemer de marketingafdeling van een IT organisatie overeind houdt is al lang niet meer. Nog ieder jaar schieten nieuwe marketingfuncties als paddestoelen uit de spreekwoordelijke grond, en met de komst van AI verandert alles. 

Dat viel mij 7 jaar geleden al op, met mijn 30 jaar aan CRM ervaring werkte ik aan een eigen marketingconcept: Marketing as a Solution (MaaS).

Ik werd al snel gek van het aantal groeiende apps en tools voor data- en marketing. Met HubSpot hebben we hét meegroeiende platform dat alles weer samenbrengt. Dit overzicht, inzicht én de groei die daarbij komt gun ik andere organisaties ook.

VERGROOT HET ONDERNEMEND VERMOGEN VAN JOUW ORGANISATIE

Team Fueld staat voor je klaar.